Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
Autor:Wells, Gordon
Naslov:Kontekst dečjeg ranog jezičnog iskustva
Matična publikacija:Razvoj govora kod deteta : izabrani radovi / priredila Nada Ignjatović-Savić ; [prevod Ružica Rosandić, Nadežda Ignjatović-Savić] ; str.126-135
Izdanje:1. izd
Impresum:Beograd : Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, 1981.
Materijalni opis:221 str. : tabele ; 21 cm
Jezik:engleski francuski srpski
Napomena:Str. 236-238 :Literatura o razvoju govora kod deteta na srpskohrvatskom jeziku. - Bibliografija : 11 jed. -Prijevod teksta: The Context of Children'sEarly Language Experience, Education Rewiew, 1975, 27, pp.114-125
Ključne riječi:dječji jezik * dječji govor * govorni razvoj djece
UDK:81'276.3-053.2:159.946.3
SignaturaBF 81'276.3-053.2:159.946.3 RAZ B-542 B-543
Inventarni broj:2955, 2956
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2029

2
ISBN:978-0-521-63725-1
Autor(i):Wells, Gordon
Naslov:Dialogic inquiry : Toward a sociocultural practice and theory of education / Gordon Wells
Izdanje:3. reprinted ed
Impresum:Cambridge : Cambridge University Press , 2003
Materijalni opis:XX, 370 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 339-370: Bibliografija. - Autorsko kazalo. - Predmetno kazalo
Ključne riječi:podučavanje * teorija obrazovanja * psihologija obrazovanja * sociologija obrazovanja
Sažetak:<Part I: Establishing the theoretical framework>, <Part II: Discourse, learning, and teaching>, <Part III: Learning and teaching in the zpd (Zone of proximal development)>
UDK:371.3+37.015.3/.4
Signatura:PE 371.3 WEL d
Inventarni broj:18340
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8441

Upit: PersonalName_swish=(Wells Gordon )

login